2013/05/06

Sapporo Maruyama Zoo 円山動物園 1

 I went to Sapporo Maruyama Zoo in Hokkaido to see baby twins of polar bear.
札幌にある円山動物園。昨年12月、ホッキョクグマの双子が生まれました。
4月28日は、風と小雨の寒い日でした。
 She was nursing babies.
おっぱいの時間でした。
 Babies started playing.
お腹がいっぱいになると、遊び始めました。







 They were playing with tires.
タイヤもお気に入りのようです。

 They seemed be hungry.
お腹がすくと、またお母さんのところへ。



 She was licking them gently.
やさしく子どもたちの身体をなめていました。

0 件のコメント: