2015/01/29

Ishigaki-jima 石垣島 2

 There was an observatory.
バンナ森林公園に、展望台がありました。
 I walked up the observatory.
展望台に登ってみると、ダム湖が見渡せました。
 I found Coot.
ダム湖に、オオバン。
 Cormorant
 When I was looking at a bridge, a flock of birds flew toward me.
遊歩道には、吊り橋もありました。と、眺めていると、
 One of them sit on a branch. Ryukyu Minivet 
リュウキュウサンショウクイの群れが飛んできて、一羽が近くに留ってくれました。
 I walked down the observatory, took a walk in the park. Several kinds of birds showed up.
バンナ森林公園の遊歩道を、てくてくお散歩。木々を眺めていると、鳥たちが次々とやって来ました。












Malayan night heron
遊歩道沿いの草地に、ズグロミゾゴイ。こんにちは。 

0 件のコメント: