2017/06/18

Blue Mountains ブルーマウンテンズ 3

 I kept on walking. I met many tourists on this pathway.
遊歩道をてくてくお散歩。この遊歩道では、多くの旅人に出会いました。
 It was a splendid hiking. 
ブルーマウンテンズの自然を満喫できる。










 I had seen other waterfalls, walked up to Katoomba town in 2006. But I rode Railway this time.
前回訪れた時は、他の滝を巡るお散歩を続けて坂を登りました。今回は、この乗り物で一気に登りました。
 It was a steep slope. Railway ran faster than I expected.
坂が急でスピードが速いので、下りは怖いかも。
 I stayed at Katoomba one night. I went back to Sydney by train on the following morning.
カトゥンバYHで1泊して、電車でシドニーに戻りました。電車内が静かだと思ったら、クワイエット車両でした。

 double-decker train
2階建ての車両でした。

 Sydney Central station.
シドニー駅。この日は12月1日、クリスマスツリーがありました。
I left my backpack at Sydney Central YHA, went to Royal Botanic Gardens. 
シドニーセントラルYHAに荷物を置いて、お散歩に出かけました。

0 件のコメント: